onsdag 2. januar 2019

Å leke med rester

Det blir sannelig mye rester når man syr Jeg liker å benytte rester i de fleste sammenhenger. Men med en begrenset sy-erfaring, må jeg liksom ta et skritt om gangen. Luer er enkle å sy, så jeg lagde to helt basic.

Den ene er rester fra genseren i forrige innlegg. Den andre, en barnelue, er fra en solkjole jeg sydde i julen. Den skal jeg vise litt senere. Jeg kjøpte fuskepels-dusker til luene, og syns de ble ganske så søte med det

Jeg er ikke 100% komortabel med lue... Men jeg kommer nok til å bruke denne ved behov

1 kommentar:

  1. Så søte luer. ������. Gleder meg til å følge med på det du syr.

    SvarSlett

Verdt å lese

Man blir liksom litt våryr....

.. når julen forsvinner ut av huset Jeg fikk bare så fryktelig lyst på noen nye puter, så jeg dto til Stoff & Stil , og kom hjem med ...

Andre har lest