tirsdag 1. januar 2019

En genser blir til

Jeg måtte bare ha dette lekre stoffet fra Tygdrømmar.......

Jeg falt pladask for dette stoffet hos Abbys Tekstiler. Det måtte bare bli en genser. Jeg ønsket å sy en genser med høy hals, og bestemte meg for å justere litt på mønster fra en kjole som har høy hals. Jeg kjøpte også sort ribb, men det ble liksom ikke riktig her, så da valgte jeg å sy mansjetter og kant nederst av samme stoff.




Jeg måtte prøve meg litt fram med den kanten nederst....






Jeg ble ganske fornøyd med den, selv om den er litt trang...
Kanskje kommer det av all julematen jeg har puttet i meg. Den er uansett fin til et sort smalt skjørt, og jeg kommer nok til å bruke den . 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Verdt å lese

Man blir liksom litt våryr....

.. når julen forsvinner ut av huset Jeg fikk bare så fryktelig lyst på noen nye puter, så jeg dto til Stoff & Stil , og kom hjem med ...

Andre har lest