torsdag 3. januar 2019

Tre dager inn i det nye året...

...og jeg har ikke produsert en eneste kjole 🙈


Jeg har derimot laget en genser på oppdrag.  Jeg har tatt utgangspunkt i en kjole, og gjort noen egne tilpasninger.   Stoffet er helt herlig. Så lett å sy av, og sømmene ble pene selv om jeg ikke har overloock..(ønsker meg ).
Stoffet er kjøpt hos Jens Hoff på City lade, og jeg kommer til å sy mer av dette stoffet.






Jeg bruker både kniv og saks til å klippe/ skjære ut mønsterdelene i stoffet.








Denne er sydd i str. medium, jeg håper den blir godt mottatt


I dag skal jeg innim Abbys tekstiler. Jeg tenker å sy en Jerseykjole med sving til Barnebarnet mitt, Lilja som blir 7 år i mars. Jeg har funnet et nydelig stoff. Blir vel kjolesøm i morgen vil jeg tro. 



1 kommentar:

  1. Så nydelig stoff og lekker genser.Gøy å følge bloggen din

    SvarSlett

Verdt å lese

Man blir liksom litt våryr....

.. når julen forsvinner ut av huset Jeg fikk bare så fryktelig lyst på noen nye puter, så jeg dto til Stoff & Stil , og kom hjem med ...

Andre har lest